Lexus RX Najnowszy Model - IDEAŁ - Gwarancja

199 700.00 PLN

Mercedes-Benz S 320 OKAZJA !W140 Absolutnie bezwypadkowy z ...

11 700.00 PLN

Mercedes-Benz ML 320 OKAZJA! Absolutnie bezwypadkowy z salon...

13 900.00 PLN

2. Bartosz

Świetna sprawa ! Polecam

3. Gosia

Prezent dla męża udany. Polecam!!

4. Marek

Bardzo fajny rejs ! Polecam

5. tomaszek

nie moglem lepiej trafic, firma godna wszelkich polecen, wiedza co robia, wszystko gralo i pływało 😀

6. jama

niezapomniana przygoda dla calej rodziny, cenowo ok, warto

7. Irek

Świetny pomysł na wakacje i przeżycie wielkiej przygody.POLECAM!

8. Robert

Skusiłem się na rejs wędkarski i nie żałuję. Trwał on 12 godzin i był super.Polecam wszystkim!

9. Mateusz

Skorzystałem z oferty tej firmy i jestem bardzo zadowolony.Wycieczka z wędkowaniem na morzu była super.Czysty relaks!Bardzo polecam!

10. Majka

Ta wycieczka była bardzo udanym prezentem urodzinowym od chłopaka.Wiatr we włosach,dużo śmiechu i rywalizacja;-) Fajna frajda!

11. nemo

Dla wszystkich poszukujących mocnych wrażeń polecam wędkowanie na pełnym morzu. W moim przypadku to była czysta adrenalina i zdjęcia, którymi mogę się pochwalić moim znajomym. Warto skorzystać!

12. Tadek

Byłem z przyjaciółmi na wycieczce organizowanej przez Polar Fish i była to fajna przygoda pełna atrakcji,a kulminacją programu było moczenie kija w morzu ( wędkowanie). Impreza obowiązkowa!

13. Sandra

Z przyjaciółkami wybrałyśmy się na wycieczkę po morzu statkiem i mieliśmy sposobność spróbować sił w wędkowaniu. Była to bardzo fajna rzecz i świetna odmiana od plażowania. Polecam samemu to spróbować.

14. KAROLA

W lipcu wybrałam się z mężem i przyjaciółmi na wycieczkę, gdzie podjęliśmy się nowego wyzwania pod hasłem wędkujemy na morzu. Bardzo dobrze się przy tym bawiliśmy i odkryliśmy uroki tego przepięknego sportu.

15. RoksanaTR

Brałam udział w wycieczkach organizowanych przez tą firmę i zawsze były bardzo udane. Ciekawie zorganizowane, super atrakcje i bardzo przystępna cena. Nie zły pomysł na relaks!

16. mariusz

Wybraliśmy się paczką nad morze i spróbowaliśmy też wędkowania, które oferuje Polar Fish. Była to ciekawa wycieczka w atrakcyjnej cenie i dużą dawką adrenaliny.

17. gienek_long

Byłem z dziećmi na wycieczce i organozator zadbał o wysokiej jakości atrakcje, które myślę, że zadowoliły każdego wymagającego klienta. Wycieczki pod ich egidą, to fajna sprawa.

18. Nina_C

Wycieczka udana a moje dzieciaki są bardzo zadowolone. Organizacja na dobrym poziomie a cena przystępna.Dobra opcja dla rodzin z dziećmi.

19. Kasia_U

Znajomi namówili mnie na wycieczkę morską i była to przyjemna przygoda zwłaszcza, że miałam okazję przyjrzeć się bliżej nieznanemu sportowi jakim jest morskie wędkowanie. Nawet mogłam sama zmierzyć się z tym wyzwaniem, a potem foty poszły na fejsa. Polecam!

20. Mariuszek

Zrobiłem sobie nietypowy wieczór kawalerski, a że z zamiłowania jestem wędkarzem, to wszystkich kumpli z koła wędkarskiego zabrałem na wycieczkę, gdzie mogliśmy sprawdzić swoje umiejętności, ale tym razem na pełnym morzu. Zabawa była przednia, a kumple powiedzieli zgodnie, że mam szalone, ale fajne pomysły.

21. Jurek

Firma w której pracuję przy współpracy z polarfish zorganizowała wycieczkę dla wszystkich pracowników po morzu Bałtyckim i mogliśmy nawdychać się jodu na zapas, a także dobrze się bawićwędkując. Orginalny pomysł, ale fajny!

22. Albin

Bardzo fajne wycieczki organizuje ta firma i już kilkakrotnie z moimi dzieciakami spędziłem niezapomniane godziny na morzu. Dzieciaki miały potem co opowiadać w szkole, aja dodałem kilkadziesiąt nowych zdjęc do albumu.

23. Bartek

Zabrałem moich kochanych chłopców na piękną wycieczkę morską żeby się w końcu oderwali od konsoli i zobaczyli jak cudne może być morze. Byli zachwyceni takim pomysłem i już mnie namawiają na kolejną wycieczkę.

24. Marta Kos

Jadąc nad morze miałam dwa istotne cele. Zjeść świeżą rybkę i przepłynąć statkiem. Polarfish zapewniła mi przepłynięcie statkiem a nawet mogłam wziąć udział w łowieniu. Ogólnie wszystko zrealizowałam i z tego powodu jestem bardzo dumna.

25. Sandra

Dla osób szukających mocnych wrażeń polecam rejs po Bałtyku. Bardzo mi się podobała cała otoczka wycieczki i dobra organizacja. Do tego mieliśmy też świetne atrakcje i dobrą zabawę. Czego więcej chcieć?

26. Igor

Moje dzieciaki lubią przygodę i w związku z tym w sierpniu zabrałem ich na kilka dni do Kołobrzegu i przy okazji zaliczyliśmy prawdziwą morską przygodę. Statek bardzo ładny, a rejony gdzie popłynęliśmy były dosłownie takie, że aż dech zapierało. Dzieciaki z całą otoczką takiej wyprawy były zachwycone i już trują mi tyłek, że na przyszłe lato musimy to samo powtórzyć! Bardzo polecam!

27. Jacek

Niezapomniane chwile spędziłem na pokładzie POLARFISH. po moim ciężkim czasie było mi to potrzebne. Cudowna sprawa taki połów ryb!

28. Magdalena

Podczas ostatniego urlopu w Kołobrzegu prktycznie wszystko zwiedziłam i jednak najlepiej będę wspominała rejs statkiem na którym się dużo działo. Przede wszystkim po raz pierwszy spotkałam się z wędkowaniem na otwartym morzu, które bardzo mi przypadło do gustu i sama spróbowałam swoich sił. Myślę, ze każdemu taka wycieczka przyniesie wie;e wrażeń. Polecam!

29. Dominik

Wycieczka morska organizowana przez Polarfish była moim zdaniem najciekawszą atrakcją którą zaliczyłem podczas urlopu w Kołobrzegu. Nie było żadnego problemu z kontaktem, rezerwacją, a sama organizacja podczas wycieczki była bez zarzutu. Jednym słowem pełen profesjonalizm.

30. Wojtek

Miałem problem z namówieniem dzieci na wycieczkę, bo wiadomo – małe i się dużego boją i jeszcze ta słynna choroba morska. Jednak jakoś je przekonałem a potem były mi bardzo wdzięczne za to, że miały najlepszy dzień podczas wakacji. Wciąż tylko opowiadają co czuli, co widzieli i jak było. Przyjemnie jest tak cieszyć się z nimi z tych wrażeń.

31. Krzysztof Szymczak

Jak ktoś lubi morze, to polecam rejsy organizowane przez Polarfish. Byłem na jednym takim i było to wyjątkowo klimatyczne przeżycie. Najciekawszą atrakcją było wtedy wędkowanie na morzu. Dla mnie to super sprawa!

32. Edward

Współpracowałem z tą firmą przy organizacji wycieczki dla klas maturalnych w nagrodę za całokształt. Musze się przyznać, że firma poważnie podeszła do organizowanej wycieczki, zapewniła wysoki komfort obsługi i ciekawe atrakcje. Dzięki temu wszyscy byliśmy zadowoleni tak urozmaiconym czasem wolnym.

33. Roman

Podczas wakacji z dziećmi w Kołobrzegu skorzystałem też z ciekawej atrakcji jaką oferowała firma Polarfish, którą był wojaż po morzu przepięknym statkiem. Bardzo się cała wycieczka dzieciakom spodobała. Zwłaszcza, że nigdy wcześniej nie mieli doczynienia z podobną atrakcją. Kontakt dobry, a ceny dosyć przystępne.

34. Marysia

Firma gwarantuje faktycznie fajne rejsy i to na wypasionym statku niczym Onasis. Dzięki czemu spędziłam urocze chwile z narzeczonym i właśnie podczas takiego rejsu podjęliśmy najważniejszą decyzję w życiu. Dla tego mam do tej firmy duży sentyment

35. Basia

Moja przygoda z Polarfish była bardzo udana i była to wycieczka po naszym morzu z wieloma atrakcjami i zabrałam na nią moje dzieci żeby mogły się zapoznać z urokami prawdziwej podróży morskiej. do tego organizator zadbał o pełne bezpieczeństwo i bardzo przystępne ceny biletów.

36. Maciej

Firma zapewnia bardzo fajne warunki podczas wycieczki statkiem i jest to niebanalna praca niespotykana u innych przewoźników. Do tego świetny kontakt i niewygórowane ceny.

37. Iwona

Byłam teraz podczas długiej majówk nad morzemi i zaliczyłam między innymi Kołobrzeg i było kilka fajnych atrakcji, a najbardziej spodobała mi się rejs statkiem od Polarfish. Była to bardzo długa trasa pełna wrażeń i niesamowitych widoków. Wycieczka była warta swojej ceny.

38. ADRIAN

Bardzo się cieszę, że mogłem wziąć udział w wycieczce morskiej i zabrać na nią moje szkraby. Nie tylko wycieczka miała fantastyczne atrakcje, ale była też dobra organizacja z zapewnieniem pełnego bezpieczeństwa dla najmłodszych gości.

Dodaj opinie o firmie POLARFISH Andrzej Walaszczyk

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na komentarz i nie będą przekazywane do innych podmiotów, za wyjątkiem podmiotu obsługującego niniejszy formularz oraz naszą pocztę e-mail. będziemy je przechowywać wyłącznie przez okres publikacji komentarza – po tym okresie zostaną usunięte. W każdym czasie możesz się również zwrócić do nas z żądaniem sprostowania lub usunięcia swoich danych osobowych , wniesienia sprzeciwu, przeniesienia do innego podmiotu lub ograniczenia ich przetwarzania – wystarczy, że napiszesz wiadomość na adres: admin@znajduje.com. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia ogólnego o przetwarzaniu danych osobowych (RODO). Jeżeli według Ciebie Twoje dane są przetwarzane nieprawidłowo, masz prawo złożenia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdki (7 głosów, średnia: 4,71 z 5)

POLARFISH ANDRZEJ WALASZCZYK: dane adresowe, opis działalności

Dane podstawowe
Imię Andrzej
Nazwisko Walaszczyk
Numer NIP 6711075857
Numer REGON 331356261
Firma przedsiębiorcy POLARFISH Andrzej Walaszczyk
Dane adresowe
Adres głównego miejsca wykonywania działalności Albatrosa 3, 78-100 Kołobrzeg, powiat kołobrzeski, woj. ZACHODNIOPOMORSKIE
Adres e-mail
Adres strony WWW
Dane dodaktowe
Przeważająca działalność gospodarcza (kod PKD) 50.10.Z – transport morski i przybrzeżny pasażerski
Wykonywana działalność gospodarcza (kody PKD) 50.10.Z, 03.11.Z, 46.38.Z, 52.10.B, 55.10.Z, 79.11.B, 79.12.Z
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2001-04-01
Data zawieszenia wykonywania indywidualnej działalności
Przewidywany okres zawieszenia do dnia
Data wznowienia wykonywania indywidualnej działalności
Data zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej
Data wykreślenia wpisu z rejestru